|
|
RESTRICTED - Forum Ogólne |
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
_Matt_01_
Administrator
Dołączył: 25 Sty 2006
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lublin
|
Wysłany: Śro 14:52, 25 Sty 2006 Temat postu: Zapowiedzi |
|
|
Tu umiszczamy zapowiedzi gier
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez _Matt_01_ dnia Śro 15:15, 25 Sty 2006, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
_Matt_01_
Administrator
Dołączył: 25 Sty 2006
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lublin
|
Wysłany: Śro 14:53, 25 Sty 2006 Temat postu: Hard Truck: Apocalyptic Wars |
|
|
Hard Truck: Apocalyptic Wars
Wielu z was przynajmniej obiła się o uszy nazwa Hard Truck. To seria gier ekonomiczno-wyścigowych, w których gracz zarządzał firmą przewozową, sam przy okazji zasiadając za kierownicami ogromnych, wielotonowych ciężarówek. Niedawno pojawiły się informacje, iż firma Targem pracuje nad grą o tytule Hard Truck: Apocalyptic Wars.
Najwidoczniej autor uznał, iż serii należy się powiew świeżości, dlatego Apocalyptic Wars różni się znacząco od tego z czym mieliśmy do czynienia do tej pory. Przede wszystkim akcja gry toczy się w dalekiej przyszłości. Kiedy dokładnie, tego nie wiadomo. Wiemy jedynie, że minęły już 223 lata od wielkiego kataklizmu, który zdziesiątkował ludność naszej planety i cofnął ją w rozwoju o wiele lat wstecz. Nieliczni, którzy przeżyli, egzystują teraz w świecie przypominającym ten z Mad Maxa, gdzie trwa nieustanna walka o przeżycie, a jedynym sprawnie działającym biznesem są firmy przewożące ocalałe resztki towarów w potężnych, opancerzonych ciężarówkach.
Naszym zadaniem jest zarządzanie jedną z takich firm, a przy okazji odkrycie tajemnicy upadłej cywilizacji. Jeśli się uda, to także odbudowanie dawnej potęgi naszej planety. Przedsiębiorstwo przez nas prowadzone będzie mogło posiadać kilka pojazdów, budowanych na bazie pięciu podstawowych modeli ciężarówek. Każdą z nich można przebudować na wiele sposobów, korzystając z ponad 30 dostępnych rodzajów broni. Uzbrojenie to podstawa naszego biznesu, ponieważ podczas gry pojazdy zostaną zmuszone do walki z bojowymi wozami, robotami, piechotą, a nawet z bossami, w tym z dwunastoma małymi oraz czterema dużymi.
Gracz będzie wykonywać powierzone mu zadania, za które otrzyma odpowiednie wynagrodzenie. Pieniądze można następnie przeznaczyć na zakup nowych rodzajów broni, by nasze transportowce były dużo trudniejszym łupem dla grasujących band. Misje nie będą polegać wyłącznie na przewożeniu towarów. Czasem zabawimy się w łowcę nagród, innym razem trzeba będzie zniszczyć jakiś cel.
Autorzy obiecują duży teren działań, pełen małych miasteczek, po którym gracz może się swobodnie poruszać i zjeżdżać z utartych szlaków. Zapewniają też o wysokim realizmie jazdy oraz znakomitych efektach graficznych.
Dystrybucją Hard Truck: Apocalyptic Wars zajmie się rosyjska firma Buka Entertainment. Dokładna data premiery nie została jeszcze ustalona.
Copy to [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez _Matt_01_ dnia Śro 15:17, 25 Sty 2006, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
Jackie Chan
Administrator
Dołączył: 25 Sty 2006
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 14:56, 25 Sty 2006 Temat postu: Hard Truck: Apocalyptic Wars |
|
|
Jest spoko!! Opłaca sie go kupić!!!!!!!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
_Matt_01_
Administrator
Dołączył: 25 Sty 2006
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lublin
|
Wysłany: Śro 15:18, 25 Sty 2006 Temat postu: Fight Night Round 3 |
|
|
Fight Night Round 3
Boks jest dyscypliną sportu dziwnie pomijaną przez producentów gier. Takie podejście jest trudne do wyjaśnienia zważywszy na fakt, że prawdziwe walki przyciągają tysiące kibiców. Praktycznie tylko firma Electronic Arts drąży ten temat wydając serię Fight Night. Teraz koncern szykuje się do premiery trzeciej odsłony tej popularnej gry zatytułowanej Fight Night Round 3, która już wkrótce będzie dostępna między innymi na Xboxa 360. Oprócz tej platformy ukaże się także na PlayStation 2, PlayStation 3, PlayStation Portable oraz Xboxa.
Nowa platforma to w tym wypadku zupełnie nowe możliwości i pole popisu dla grafików. Na potrzeby tej produkcji powstał całkowicie nowy silnik graficzny, wykorzystujący w pełni moc drzemiącą w Xboksie 360. Każdy z kilkudziesięciu dostępnych zawodników jest odwzorowany w najdrobniejszych szczegółach i to w dosłownym tego słowa znaczeniu. Jak zapewniają autorzy, postać boksera składać ma się z 3 milionów polygonów. Dla porównania dodam, że najlepiej stworzone samochody w grach wyścigowych, mają "zaledwie" 100 tysięcy polygonów.
Gdy rozpoczyna się pojedynek, obaj bokserzy nie są jeszcze spoceni, ale w miarę upływu czasu, ich ciała zaczynają wręcz błyszczeć od potu, a jego kropelki pryskają wokół podczas zadawania ciosów. Dokładnie to samo tyczy się twarzy zawodników, na których stopniowo pojawiają się ślady trudów walki w postaci sińców, opuchlizn, czy rozbitych łuków brwiowych. Krew jest nierozerwalnym elementem walk, jednak tu prawdopodobnie ten efekt zostanie ograniczony, by grę mogli kupić również młodsi odbiorcy.
Wirtualne postacie mają być ponadto jak najwierniejszym, praktycznie lustrzanym odbiciem zachowania prawdziwych sportowców, na których zostały oparte. Tak więc bokserskie sławy rozpoznamy nie tylko po twarzach, ale także po charakterystycznych ruchach i stylu walki. Ich ciosy i ruchy będą niezwykle płynne i naturalne, przypominając bardziej transmisję z prawdziwej walki niż grę wideo.
By zapewnić jeszcze większy realizm, zrezygnowano ze wskaźnika obrazującego energię boksera. Teraz jego rolę przejął sam zawodnik, w którym jak w lustrze, odbije się jego obecna kondycja. Gdy energia zacznie spadać, a zawodnik straci siły, jego ruchy staną się wolniejsze, opadną ramiona, a postać zacznie się słaniać na nogach. Całość doskonale uzupełni ekspresja twarzy wyrażająca cały ból i zmęczenie, jakie czuje bokser.
Tryb online stanie się bardzo ważnym elementem gry. Do tej pory gracze chcąc wystawić zawodnika do prawdziwych pojedynków, maksymalnie go rozbudowywali w trybie offline. Tym razem nie będzie to takie proste i by otrzymać dobrego boksera zdolnego pokonać zawodnika innych graczy, trzeba będzie wykonać określone czynności. Dopiero tam będziemy mogli sprawdzić czy udało się nam stworzyć idealnego boksera, testując go w serii pojedynków. Tryb online jest oczywiście uzupełnieniem trybu dla jednego gracza.
Największą zaletą Fight Night Round 3 będzie z pewnością ilość bokserskich sław, jakie przygotują autorzy. Już teraz wiadomo, że będzie co najmniej 32 zawodników, wśród których znajdą się takie gwiazdy tego sportu, jak George Foreman, Sugar Ray, Roy Jones Jr., Joe Fraizer, Prince Naseem Hamed, czy Oscar de la Hoya. W połączeniu z unikalnym stylem walki każdej z postaci, możemy być pewni, że zabawa jaką zaoferuje nam produkt Electronic Arts, będzie stać na najwyższym poziomie. Szkoda tylko, że nie ma tam naszego, byłego już, mistrza Dariusza Michalczewskiego, który także zapisał się na kartach historii tego sportu.
Fight Night Round 3 ukaże się już w połowie lutego.
Fight Night Round 3
Producent: Electronic Arts
Wydawca PL: Electronic Arts Polska
Gatunek: Sportowa
Platforma: PlayStation 2
Premiea: 14 luty 2006
Copy to [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
_Matt_01_
Administrator
Dołączył: 25 Sty 2006
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lublin
|
Wysłany: Śro 15:23, 25 Sty 2006 Temat postu: The Sims 2 – Własny Biznes |
|
|
The Sims 2 – Własny Biznes
Simów można kochać albo nienawidzić. Przeciwnicy gry twierdzą, że to błaha rozrywka dla mało rozgarniętych blondynek. Nowy dodatek do „The Sims 2”, zatytułowany „Własny Biznes” może nieco zmienić to niezbyt przychylne podejście do tego tytułu, który - mimo wszystko - ma miliony fanów na całym świecie.
O tym, czym jest dodatek „Własny Biznes” mieliśmy okazję przekonać się kilka dni temu w warszawskim klubie Foksal 19. Firma Electronic Arts Polska zorganizowała konferencję, na której zdobyliśmy garść gorących, wręcz parzących, informacji na temat nowego paka do Simów.
Tytuł – „Własny Biznes” - mówi sam za siebie. Tym razem, zamiast bezmyślnie trawić czas na przelewaniu z pustego w próżne, Simy mogą zająć się czymś pożytecznym: czyli zarabianiem kasy. Widać w tym pewną logikę: w zeszłym roku Simy kształciły się na Uniwerku oraz hulały, prowadząc nocne życie – co, jak wiadomo, wzajemnie się uzupełnia. Teraz czas na poważniejsze sprawy. Pieniądze nie biorą się znikąd, więc Simy muszą ruszyć do prawdziwej roboty.
Dodatek „Własny Biznes” pozwala Simom otworzyć sklep z elektroniką, butik z ciuchami, klub nocny, salon kosmetyczny, kwiaciarnię, modną sieć restauracji, kręgielnię lub coś zupełnie innego. Możemy przyjmować nowych pracowników, szkolić ich, obserwować jak rozwija się firma, a utalentowanym Simom powierzać odpowiednie stanowiska. Trzeba jedna uważać na obiboków! Kto zbija bąki, ten wylatuje z roboty i po sprawie! Samo życie...
Więcej o nowym dodatku do „The Sims 2” opowiedział nam no nieco Don Laabs, czyli twórca „Własnego Biznesu”, który przyleciał specjalnie na warszawską konferencję z dalekiej Kalifornii.
- We „Własny Biznes” można grać na wiele sposobów – mówi Don. - Niewielkie fabryczki pozwalają na wyprodukowanie różnych rzeczy – na przykład nowych zabawek albo robotów. Zabawki i roboty są przydatne w grze – zabawkami można się bawić, natomiast roboty mogą wykonywać różne czynności: podlewać rośliny, przynosić jedzenie albo łapać włamywaczy. Można je też sprzedawać za pośrednictwem katalogu, czyli bezpośrednio, bez konieczności otwierania salonu.
„Własny Biznes” skierowany jest nie tylko do obecnych graczy „The Sims”. Dodatek jest także czymś, co twórcy gry nazywają „produktem zdobywającym”. We „Własnym Biznesie” jest sporo elementów tycoona, co powinno się spodobać szerszemu gronu graczy, którzy dotąd nie sięgnęli po SIMS 2.
- Jedna z rzeczy, do których przywiązywaliśmy wagę, pracując nad tym dodatkiem, jest szeroka integracja z innymi „pakami” - powiedział Don Laabs. - Jeżeli ktoś ma poprzednie dodatki, może używać pojawiających się w nich obiektów, by rozwinąć swój biznes. Na przykład jeżeli macie „Nightlife”, gdzie pojawiają się samochody, teraz możecie otworzyć salon samochodowy. Można też otworzyć nocny klub i korzystając z klubowego wyposażenia, które pojawia się w „Nightlife”, stworzyć efektownie wyglądający klub nocny.
Dodatek do The Sims 2 - „Własny Biznes” pojawi się w sprzedaży w marcu.
Producent: Electronic Arts
Wydawca PL: Electronic Arts Polska
Gatunek: symulacyjno-strategiczna
Platforma: PC
Premiera: marzec 2006
Copy to [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
_Matt_01_
Administrator
Dołączył: 25 Sty 2006
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lublin
|
Wysłany: Śro 15:26, 25 Sty 2006 Temat postu: Stubbs the Zombie in Rebel Without a Pulse |
|
|
Stubbs the Zombie in Rebel Without a Pulse
Gier, w których naszym zadaniem jest eksterminacja wrednych zombiaków, w ostatnich latach było całkiem sporo, a z tych najważniejszych wymienić można chociażby serię Resident Evil. Jednak możliwość wcielenia się w chodzącego trupa i wyjadanie mózgów z czaszek niewinnych obywateli to pomysł zupełnie nowy.
Idea ta zakiełkowała w głowie Alexa Seropiana, współzałożyciela firmy Bungie, a obecnie właściciela Wideload Games, który postanowił stworzyć grę Stubbs the Zombie in Rebel Without a Pulse. Tytuł ten jest jednocześnie debiutem nowo powstałego developera i być może okaże się udaną produkcją, pełną czarnego humoru i nieoczekiwanych zwrotów akcji.
Głównym bohaterem gry jest pan Stubbs, który od lat nie żyje. Niegdyś był akwizytorem odnoszącym sukcesy w trudnym biznesie handlu obwoźnego, lecz jego żywot został w brutalny sposób przerwany. Pewnego dnia został zamordowany i pogrzebany na polu Pensylwanii.
Stubbs spoczywał sobie w trumnie, nie wadząc nikomu i kontemplując otaczający go wszechświat, kiedy to wredni ludzie postanowili zbudować mu nad głową miasteczko. Budowa wpłynęła negatywnie na samopoczucie naszego bohatera, który nie mogąc dłużej znieść tych hałasów, postanowił coś z tym zrobić. Najprościej byłoby wszystkich zabić! Jak pomyślał, tak uczynił i wyruszył na wojnę z ludzkością.
Jak na zombie przystało, Stubbs posuwa się wolno, ale gdy już ruszy do ataku, nic go nie zatrzyma. Postać potrafi nie tylko kopać, bić i gryźć, ale również rzucać kawałkami własnego ciała, które eksplodują po kilku chwilach. Może również wyjadać mózgi schwytanych obywateli, a następnie zmieniać poległych w zombie, tworząc własną, prywatną armię, którą wysyła do walki z przeciwnikami. Raz zapoczątkowana reakcja zasila się sama i stworzone przez gracza zombie, same będą przemieniać ludzi.
W miarę postępów w zabijaniu i gromadzenia pożywnej tkanki mózgowej, Stubbs rośnie w siłę, zyskując tym samym nowe umiejętności. Potrafi na przykład odłączać własną dłoń, która sama w sobie jest niebezpieczną i śmiercionośną bronią. „Rąsia” potrafi otwierać zamki, przeciskając się wąskie przejścia, może także przejmować kontrolę nad ludźmi, kierując precyzyjnie ich ruchami. Tajną bronią zombiaka jest głowa. Może jej używać jak kuli do kręgli, gdzie rolę kręgli pełnią ludzie. Na dodatek głowa może eksplodować, czyniąc jeszcze większe zniszczenia.
Na drodze Stubbsa stanie wielu przeciwników, począwszy od zwykłych mieszkańców miasta, poprzez duże roboty, czy naukowców, po bardziej niebezpiecznych wrogów dysponujących różnoraką bronią. Na szczęście energia naszego bohatera sama się stopniowo regeneruje, więc wystarczy znaleźć spokojny kącik i po chwili ruszyć do boju.
Zaletą gry będzie czarny, wręcz groteskowy humor, którym Stubbs the Zombie jest wręcz przepełniony. Gra za kilka dni powinna pojawić się na rynku amerykańskim w wersji na komputery osobiste oraz konsole Xbox, my natomiast czekamy, aż jakaś firma zechce wydać tytuł w naszym kraju. Miejmy nadzieję, że któryś z rodzimych dystrybutorów się tym zainteresuje i wkrótce będziemy mogli sprawdzić jak to jest być martwym.
Producent: Wideload Games
Wydawca PL: brak
Gatunek: Akcja
Platforma: PC
Premiera: 10 luty 2006
Copy to [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
Gość
|
Wysłany: Wto 20:19, 20 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
Catherine Zeta Jone Throatjob!
[link widoczny dla zalogowanych]
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Możesz pisać nowe tematy Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|
|
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
iCGstation v1.0 Template By Ray © 2003, 2004 iOptional
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
|
|
|
|